חמשת שלבי המיניות

התפתחות אישית ותודעתית בהקשר המיני

*נכתב בלשון זכר הפעם אך מתייחס גם לנשים.

לאורך מסע ההתפתחות האישי אנחנו מוצאים את עצמנו בשלבים שונים בחיינו במיניות שלנו… מה שבעבר מאוד עניין אתכם, לא בטוח שרלוונטי כיום לשלב המיני שבו אתם נמצאים. אז מהם חמשת שלבי המיניות? 

נסו לזהות איפה אתם כרגע בחייכם בהתפתחות המינית שלכם, 

איפה הייתם רוצים לבלות יותר, היכן איזור הנוחות שלכם, ומה עוד הייתם רוצים לחוות ולגלות בחייכם…

שלב המנוחה:

אם אתה בשלב זה, ייתכן שאתה במערכת יחסים חסרת מין, לוקח הפסקה ממין מבחירה, אתה עדיין בתול או שאתה משתוקק לסיפוק מיני אבל ניתקת כל פעילות מינית. 

יכול להיות שאתה משתוקק לקשר מיני שהיה לך פעם או שמעולם לא חווית. אתה מוצא את עצמך תוהה מה קרה למיניות שלך. סביר להניח שאתה מחפש תחושה גדולה יותר של חיבור, אינטימיות ותשוקה. אתה יכול גם לבחור להיות בשלב מנוחה. אולי בדיוק נפרדתם ואתם מרגישים שאתם רוצים לקחת קצת זמן בין מערכות יחסים לפני שתתערבו שוב מבחינה מינית. או אולי אתה רוצה לקחת הפסקה מפעילות מינית, שיכולה להפוך את הסקס לוהט יותר כשאתה מוכן להתפנק. 

שלב הריפוי:

אם חווית פציעה פיזית, טראומה רגשית או פסיכולוגית, ייתכן ששלב הריפוי הוא הצורך הנוכחי שלך. זה הזמן לקחת צעד אחורה ולהיות מודע לפציעה, להבין כיצד הטראומה משפיעה על הבריאות המינית והחיוניות שלך ועל היכולת שלך להתחבר לעצמך ולאחרים. זה הזמן לבקש את העזרה שאתה צריך. אם מדובר בפציעה פיזית או טראומה, קבל עזרה מתאימה ובעלת ידע לריפוי. לרקמת צלקת, חוסר איזון הורמונלי, החלמה מניתוח יש מסלולים להחלמה. אם הטראומה היא רגשית או פסיכולוגית, זה יכול להיות זמן לחפש מטפל מיני חיובי שמכיר את הטראומה, למצוא קהילה חיובית מינית בריאה לתמיכה ו/או למצוא מאמן מיומן מאוד. שלב הריפוי זקוק לרוב לזמן ולהרבה חמלה לעצמך ולאחרים. 

גם השנה שאחרי הלידה עבור הרבה נשים שייכת לשלב הריפוי, גם אם האתגר הפיזי מבורך ומשמח, לידה יכולה להיחוות כטראומה בגוף הנשי וכרוכה בהמון שינויים פיזיים והורמונאליים עבור האישה אשר מבקשים ממנה התכנסות והתמקדות בתינוק החדש, קצת פחות מאשר בזוגיות.

השלב הסקרן: אם אתה בשלב הזה, אתה רוצה ללמוד כמה שיותר על הדברים שמעניינים אותך. יכול להיות שאתה שואל הרבה שאלות, קורא ספרים, משתתף בסדנאות או פשוט מסתכל על העולם הרחב של אירוטיקה בעיניים שנפתחו לאחרונה וקולעות. זה הזמן המושלם להתחיל ללמוד ולתרגל טנטרה ולגלות את כל מה שצריך לדעת על אנרגיית החיים ואיך ניתן להשתמש בה כדי להתרחב תודעתית ולהגשים את עצמך במלוא הפוטנציאל! זהו שלב איסוף המידע ולעתים קרובות הוא מה שמגיע ממש לפני…

שלב ההרפתקאות:

כשאתה הרפתקני, אתה שם בחוץ עושה את זה. אתה תובע את מה שאתה רוצה ונוקט בצעדים להשיג זאת. לא משנה מה היית סקרן לגביו, עכשיו אתה צולל פנימה. אם רצית לנסות עמדות שונות עם האהובה שלך, היית סקרן לגבי מסיבות סקס, סקס קינקי, משחקים מיניים וכדומה, השלב הזה עוסק בפעולה. 

ואחרון חביב יש… שלב הטרנספורמציה:

כשאתה בטרנספורמציה, אתה מחפש "מה עוד" לסקס. ייתכן שאתה חושק בחוויות אקסטטיות, טרנספורמציות ורוחניות ולכן סקס עוסק בהתעלות, אינטימיות משמעותית וחיבור לאלוהי. הזדמנויות נהדרות עבורך אם אתה בשלב זה תהיה לימוד אומנויות מיניות קדושות כמו טנטרה או מיניות טאואיסטית. 

שלבי המיניות אינם היררכיים! לכל אחד מהשלבים הללו יש תגמולים והטבות עוצמתיים. אין במה יותר טובה מכל שלב אחר. העבודה שלך כאן היא, להיות כנה לגבי השלב שבו אתה נמצא כרגע ובאיזה שלב אתה רוצה להיות. לעתים קרובות הם אינם זהים. היו חומלים עם עצמכם, אם אתם רוצים להיות בשלב שונה מזה שבו אתם נמצאים כעת. כבדו את המקום שבו אתם נמצאים, כי זה הצורך העמוק שלכם כרגע בשביל הדרך שלכם…

השלב שלך יכול להשתנות בגלל הפרטנר~ית שאתה נמצא איתו, זה יכול להשתנות בגלל שינויים בגיל או הורמונים. יש אינסוף גורמים שיכולים להשפיע באיזה שלב את נמצאת. ודע שאתה יכול להיות בכל שלב במהלך יום בודד או הפוגה מינית אחת. הכרת השלב שלך ושזירת מידע זה עם ידע על סוג התוכנית שלך יכולה לתת לך גישה מדהימה להגשמה מינית כי אתה יודע מה אתה צריך כשאתה צריך את זה! 🙏🏻💜🕊

אז באיזה שלב אתם במיניות שלכם כרגע? ✨

 

Post a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *